Bojler pao sa zida

Ovih dana su naši vodoinstalateri imali jednu pomalo nesvakidašnju intervenciju. Dobili smo poziv sa Starog grada, intervencija je bila hitna, a sugrađani koji su nas kontaktirali veoma zabrinuti. Prilikom poziva obavestili su nas da su nekoliko dana ranije kupili nov bojler, međutim, pošto im je isti montirao majstor kojeg su pronašli u oglasima, samo nekoliko dana kasnije bojler je pao sa zida. Na lice mesta smo zbog moguće kompleksnosti situacije uputili vodoinstalatera i električara jer naš servis zapošljava i dva električara, koji su spremni po potrebi da izađu na teren i zajednički sa vodoinstalaterima da reše sve probleme. Kada su izašli na teren zatekli su situaciju koju možete videti na slici pored. Bojler je pao na pod, na svu sreću niko od ukućana, osim stresa, nije doživeo nikave povrede jer se u trenutku pada niko nije nalazio u kupatilu. 

Jasno je da u ovom slučaju majstor koji je montirao bojler nije odradio posao kako treba, odnonso nije dovoljno dobro namestio fiksatore koji su trebli da drže bojler čvrsto na zidu. Ovaj slučaj je prošao bez povreda, ali je materijalna šteta bila velika jer je kazan novog bojlera bio u potpunosti uništen, kao što možete videti, tako da je električar završio posao oko izolacije kablova koji su ostali da vire iz zida, a vodoinstalater je zamenio oštećene ventile. Sa porodicom je dogovoreno da kupe nov bojler i pozovu nas ili neki drugi ovlašćeni servis koji će im montirati bojler. Na njihovu žalost, u ovoj situaciji nisu mogli da ostvare pravo na reklamaciju kod lica koje im je montiralo bojler jer je u pitanju bio majstor kojeg su pronašli u oglasima i koji je radio kao fizičko, a nekao pravno lice. O ostvarivanju prava na reklamaciju kupljene robe i pruženih usluga, kao i načinima na koji možete ostvariti pravo na reklamaciju možete pročitati klikom na dugme ispod. 

Ukoliko vam je potrebna profesionalna montaža bojlera preporučujemo vam da kontaktirate naše kolege klikom ovde.

Primeri iz prakse

Želimo da sa vama podelimo dobre i loše primere iz prakse. Nadamo se da će vam iskustva i priče naših korisnika koristiti kako i vi ne biste došli u problemsku situaciju, ili ako dođete u nju da đto lakše rešite problem na vaše zadovoljstvo.

Podelite sa nama vašu priču

Možete nam poslati vaše iskustvo iz prakse, bilo ono pozitivno ili negativno. Ukoliko budete želeli sa drugim korisnicima ćemo podeliti vaše iskustva kako bismo ukazali na pozitivno ili negativno iskustvo. Uz vašu priču daćemo i pravni savet kako da se na najbolji način prevaziće sporna situacija. Svoje priče možete slati putem kontakt forme koja se nalazi ispod ovog teksta.

    Za pravna lica

    Vodoinstalaterski servis Beograd uspešno sarađuje sa pravnim licima.Veliki broj domaćih i stranih kompanija sa sedištem u Beogradu su naši stalni klijenti. Pozovite nas kako bismo razmotrili moguće uslove za saradnju

    Zakažite servis odmah

    011/4015-576

    064/225-0570

    Povežite se sa nama

    © COPYRIGHT 2018 ALL RIGHTS RESERVED | VODOINSTALATERSKI SERVIS BEOGRAD

     

     

    Pozovite vodoinstalatera 00/24h