Bojler pao sa zida
Ovih dana su naši vodoinstalateri imali jednu pomalo nesvakidašnju intervenciju. Dobili smo poziv sa Starog grada, intervencija je bila hitna, a sugrađani koji su nas kontaktirali veoma zabrinuti. Prilikom poziva obavestili su nas da su nekoliko dana ranije kupili nov bojler, međutim, pošto im je isti montirao majstor kojeg su pronašli u oglasima, samo nekoliko dana kasnije bojler je pao sa zida. Na lice mesta smo zbog moguće kompleksnosti situacije uputili vodoinstalatera i električara jer naš servis zapošljava i dva električara, koji su spremni po potrebi da izađu na teren i zajednički sa vodoinstalaterima da reše sve probleme. Kada su izašli na teren zatekli su situaciju koju možete videti na slici pored. Bojler je pao na pod, na svu sreću niko od ukućana, osim stresa, nije doživeo nikave povrede jer se u trenutku pada niko nije nalazio u kupatilu.
Jasno je da u ovom slučaju majstor koji je montirao bojler nije odradio posao kako treba, odnonso nije dovoljno dobro namestio fiksatore koji su trebli da drže bojler čvrsto na zidu. Ovaj slučaj je prošao bez povreda, ali je materijalna šteta bila velika jer je kazan novog bojlera bio u potpunosti uništen, kao što možete videti, tako da je električar završio posao oko izolacije kablova koji su ostali da vire iz zida, a vodoinstalater je zamenio oštećene ventile. Sa porodicom je dogovoreno da kupe nov bojler i pozovu nas ili neki drugi ovlašćeni servis koji će im montirati bojler. Na njihovu žalost, u ovoj situaciji nisu mogli da ostvare pravo na reklamaciju kod lica koje im je montiralo bojler jer je u pitanju bio majstor kojeg su pronašli u oglasima i koji je radio kao fizičko, a nekao pravno lice. O ostvarivanju prava na reklamaciju kupljene robe i pruženih usluga, kao i načinima na koji možete ostvariti pravo na reklamaciju možete pročitati klikom na dugme ispod.