Šta kada kupljena tehnika ima fizičko oštećenje?

Videli ste savršen šporet ili još bolji frižider, baš onakav kakav vam je trebao. Reklama koja se pojavila na facebook-u vam je za baš taj šporet ili frižider nudila i savršen popust. Odlučili ste da pozovete broj telefona koji se nalazi u oglasu i javlja vam se ljubazni prodavac koji saopštava da još uvek imaju taj proizvd po akcijskoj ceni, ali vam savetuje da požurite jer vlada veliko interesovanje. Uzbuđeni zbog mogućnosti da kupite odličan proizvd po savršenoj ceni, žurite da što pre stignete u prodavnicu. Pošto ste stigli, obraćate se prodavcu, koji vam pokazuje proizvod, još uvek ne možete da verujete da ste uspeli da pronađete savršen uređaj po daleko nižoj ceni u odnosu na prodavnicu u kojoj ste isti taj uređaj videli u drugoj prodavnici pre par dana. Plaćate robu i s nestrpljenjem išečkujete da vam je dostave na kućnu adresu. U kratkom roku stiže vam informacija da će vam frižider ili šporet biti isporučen u narednih nekoliko sati i vi se spremate da dočekate dostavljače.Pošto su vam dostavili uzbuđeni čekate da priklučite uređaj, potpisujete dostavnicu i dostavljači odlaze. Nakon toga isprobavate prvi put uređaj i u jednom trenutku primećujete da uređaj ima fizičko oštećenje. Nervozno pozivate prodavca, ali vam on saopštava da garancija na fizičko oštećenje proizvoda ne postoji.

ŠTA RADITI U OVOJ SITUACIJI?

 

Moguće je da ste se već nekada nalazili u ovakvoj situaciji i da ste iz svega izvukli pouku. Ukoliko niste, ne želimo vam da se nađete u njoj, ali šta raditi ukoliko vas ipak zadesi. Nažalost, ljubazni prodavac koji vam se javio nakon što vam je roba sa fizičkim oštećenjem dostavljena bio je u pravu. Roba koja vam je doneta na kućnu adresu nakon potpisvianje dostavnice da je uredno uručena i bez vidljivih oštećenja više ne podleže reklamaciji na fizičko oštećenje. Isti je slučaj i sa manjojm tehničkom robom koja se ne dostavlja na kućnu adresu. Odmah pošto napustite prodavnicu, roba više ne podleže garanciji na fizičko oštećenje. Zato je jedini savet koji vam možemo dati da prilikom kupovine, pre nego što napustite prodavnicu, odnosno pre nego što potpišete dostavnicu da ste preuzeli aparta bez fizičkih oštećenja paćljivo prekontrolišete ceo uređaj. Priznaćete skupocene stvari se ne kupuju svaki dan da biste zbog uzbuđenja zaboravili da ih pažljivo prekontrolišete. Na kraju, uvek imajte na umu da manje fizičko oštećenje na tehnici ne mora bitno uticati ili uopšte uticati na kvalitetan rad samog proizvoda. Neretko se dešava da naši sugrađani svesno kupuju robu sa fizičkim oštećenjima jer je dobijaju po neuporedivo nižoj ceni, ali ne dozvolite da budete obmanuti akcijskom prodajom za oštećenu robu, već svesno i pažljivo kupujte.

Primeri iz prakse

Želimo da sa vama podelimo dobre i loše primere iz prakse. Nadamo se da će vam iskustva i priče naših korisnika koristiti kako i vi ne biste došli u problemsku situaciju, ili ako dođete u nju da đto lakše rešite problem na vaše zadovoljstvo.

DA LI STE ZNALI?
TRŽIŠNA INSPEKCIJA
JEDNA CENA NA RAFU DRUGA NA KASI?
NASILAN TRGOVAC
vodoinstalater
VODOINSTALATER PREPORUKA

Podelite sa nama vašu priču

Možete nam poslati vaše iskustvo iz prakse, bilo ono pozitivno ili negativno. Ukoliko budete želeli sa drugim korisnicima ćemo podeliti vaše iskustva kako bismo ukazali na pozitivno ili negativno iskustvo. Uz vašu priču daćemo i pravni savet kako da se na najbolji način prevaziće sporna situacija. Svoje priče možete slati putem kontakt forme koja se nalazi ispod ovog teksta.

    Za pravna lica

    Vodoinstalaterski servis Beograd uspešno sarađuje sa pravnim licima.Veliki broj domaćih i stranih kompanija sa sedištem u Beogradu su naši stalni klijenti. Pozovite nas kako bismo razmotrili moguće uslove za saradnju

    Zakažite servis odmah

    011/4015-576

    064/225-0570

    Povežite se sa nama

    © COPYRIGHT 2018 ALL RIGHTS RESERVED | VODOINSTALATERSKI SERVIS BEOGRAD

     

     

    Pozovite vodoinstalatera 00/24h